לחזק את המרכז – 10 ימים של תרגולי יוגה לשרירי הבטן

הבטן היא המרכז שלנו, שם טמונה הצאקרה השלישית, מאניפורה, זהו מרכז האנרגיה שלנו, השמש הפנימית שבתוכנו. אם המרכז הזה חלש ורופס, כך גם כוח הרצון שלנו והיכולת שלנו ליצור ולברוא את שאנו רוצים. כשהמרכז מאוזן וחזק ותומך, יש לנו את האנרגיה הדרושה להביא את כל מחשבותינו לכלל התגשמות ויצירה.

כשהיינו צעירים, חשבנו שכדי שיהיו לנו שרירי בטן חזקים, עלינו לעשות עשרות או מאות כפיפות בטן ברצף, היום אנו יודעים ומבינים כי די בכמה תרגילים מדוייקים ובכמה דקות תרגול ביום על מנת לחזק את קבוצת השרירים החשובה הזו. ויודעים מה? בתחילת התרגול זה יהיה קשה ואם תתמידו, תראו שתוך כמה ימים התרגול הופך להיות קל יותר, אל אף שהתרגילים הופכים להיות יותר מאתגרים.

אז לכל מי שהתעניין וביקש, ולאחר התגובות החמות בפייסבוק, אני שוזרת לכם מחדש רצף של תרגילין בטן לעשרה ימי תרגול. רק הדפיסו, מצאו חמש דקות של שקט (לא סמוך לאוכל) ולא בזמן מחזור ובטח שלא בהריון והיווכחו לבד כיצד אפשר לחזק ולהתחזק

אז קדימה ליום הראשון, הנה ההנחיות: שוכבים על הגב, מהדקים טבור לכוון הגב ולגבי הידיים, יש 3 דרגות קושי: התומכת ביותר, ידיים מתחת לגב התחתון, השניה, ידיים לצידי הגוף וככל שתתחזקו, הרימו את הידיים ישרות מעל הראש. קחו שאיפה, ועם הנשיפה הורידו רגלים ל- 60 מעלות, שאפו ועם הנשיפה הבאה הורידו ל- 30 מעלות. באותו אופן, העלו את הרגלים חזרה ל- 60 ותחנה אחרונה חזרה ל- 90 מעלות. חזרו על התרגיל בין 5-10 פעמים, חבקו ברכיים אליכם ונוחו. לשאר הימים פשוט התבוננו בתמונה, מרבית התנוחות אתם מכירים מהשיעורים, הקפידו על הידוק ואיסוף שרירי רצפת האגן פנימה ולמעלה, הידוק ואיסוף הטבור פנימה ולמעלה. חזרו 5-10 פעמים על כל רצץ וזכרו לנוח בסוף בברכיים כפופות מחובקות לעבר החזה. בהצלחה!

יום שני:

יום שלישי:

יום רביעי:

יום חמישי:

יום שישי:

יום שביעי:

יום שמיני:

יום תשיעי:

יום עשירי:

כל התמונות צולמו על ידי בפוקט, תאילנד.

כל הזכויות שמורות לליאת פיליפסון ו/או יוגהמה – הבית למודעות וליוגה באבן יהודה.

הפוסט הזה פורסם בתאריך Uncategorized. קישור קבוע.

סגור לתגובות.