יוגה לגיל המעבר

עברת את גיל 50 ואת מרגישה שאת זקוקה לפעילות מתונה שתתחשב בשינויים שאת עוברת מבחינה פיזית ונפשית? יוגה לנשים בכל שלבי החיים הוא השיעור הנכון עבורך!

בגיל המעבר אנו מתרגלות יוגה תוך התחשבות בגופנו. אנו שמות דגש על נשימה נכונה וריכוז, תרגול מתון הכולל יציאה וכניסה מבוקרת אל התנוחות השונות ומתוכן, שילוב של אביזרי יוגה המסייעים לתמיכה בגוף ומאפשרים שהות ארוכה יותר בתנוחות מתוך נוחות ולא מתוך כוח. את התרגול אנו מסיימות בהרפייה סופית ארוכה ומפנקת ובטקסטים מלאי השראה מהפילוסופיה של היוגה. משם אנו יוצאות אל יומנו, מליאות אנרגיה חיובית!

את מוזמנת לשיעור ניסיון במתנה!

ד"ר כריסטיאן נורת'ורפ בספרה החשוב: גופה של אישה, תבונתה של אישה בהוצאת אור-עם כותבת:

"יצירת בריאות בגיל המעבר – על מנת להפיק את המרב מהשנוי של גיל המעבר, אני מעודדת אשה לחשוב עליו כעל תהלך שבמהלכו היא תיצור את הגוף הבריא שהיא זקוקה לו כדי להתקים עד סוף ימיה. השינוי של גיל המעבר הוא תקופה מצויינת לתהרכז במניעה של בעיות המתגברות בשלב זה, אף שאינן קשורות באופן ישיר להפסקת הווסת. מה שאישה חשה במהלך תקופה זו של חיה תלוי בריבוי גורמים, החל מהתורשה שלה, מציפיותיה ומהרקע התרבותי שלה וכלה בהערכתה העצמית ובתפריט שלה. בתקופה זו זו בהיסטוריה רוב הנשים בתרבות שלנו חוות אי נוחות מסוימת וסימפטומים המטרידים אותן בגיל זה. אבל יש מגוון רחב של אפשרויות לטיפול בסימפטומים אלה, החל בהורמונים טבעיים וכלה בהומאופתיה. הדרך הטובה ביותר לעבור באמצעותה את השינוי היא הדרך המנצלת את הידע הרפואי המערבי הטוב ביותר הנוגע לחילוף חומרים של הורמונים, לצפיפות העצם ולבריאות הלב בשילוב דרכי הריפוי המשלימות של המזרח, החל במדיטציה, עבור באקופנקטורה וכלה בעשבי מרפא, כדי לזכות בטיפול אישי ומיטבי".

לפרטים נוספים על הסטודיו ועל השיעורים לנשים בכל שלבי החיים, היכנסי לעמוד הבית: http://www.yogama.co.il/

סגור לתגובות.